چطوری میشه

نحوه راه اندازی سایت مجله خبری با وردپرس در 10 مرحله آسان

نحوه راه اندازی سایت مجله خبری با وردپرس در 10 مرحله آسان

آیا می خواهید با استفاده از پلت فرم وردپرس یک پورتال خبری یا وب سایت مجله راه اندازی کنید؟ آیا می خواهید غول رسانه ای خود باشید؟ عالی! نمی دانی به کدام سمت بروی؟ ناراحت نباش این مقاله به شما کمک می کند تا در 10 مرحله ساده یک سایت مجله خبری در وردپرس ایجاد کنید. خواهید دید که برای داشتن یک وب سایت عالی و کارآمد نیازی به کدنویسی یا استخدام یک توسعه دهنده وب ندارید. بنابراین، ما اینجا هستیم.

اگر سایت خبری را خوب راه اندازی نکنید، چرا مردم برمی گردند؟ متفاوت و منحصر به فرد باشید تا در کسب و کار اخبار آنلاین تسلط کامل داشته باشید. با وجود تعداد بیشماری سایت های خبری که هر روز ظاهر می شوند، جدا شدن از بقیه کار چندان آسانی نیست. برای تبدیل شدن به یک سایت خبری برجسته، باید یک قالب وردپرس جذاب و کاربرپسند داشته باشید. سخت ترین چیز اینجاست چون هزاران مورد زیبا وجود دارد. نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنیم. در میان بسیاری از تم های وردپرس مجله خبری خوب، امروز فقط از شما می خواهیم که به ده مورد از آنها نگاه کنید. این 10 قالب وردپرس مجله خبری قبلاً به چندین ناشر کمک کرده است تا با سایت های خبری خود بیایند. چرا شما نه؟

بیایید از اهمیت انتخاب پلتفرم CMS مناسب برای سایت مجله خبری خود شروع کنیم. در واقع، تعداد زیادی سازنده وب سایت وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اما برنده … وردپرس است! هیچ راهی بهتر از استفاده از پلت فرم وردپرس وجود ندارد. چرا؟ چرا بیش از 50 درصد از صاحبان وب سایت وردپرس را برای حضور آنلاین خود انتخاب می کنند؟ چرا به وردپرس اعتماد دارند؟ حقیقت این است که همه چیز به همین سادگی است.

وردپرس بنا به دلایلی برنده است. مهم نیست که چه تجارتی دارید، می توانید از وردپرس به صورت رایگان استفاده کنید. به عنوان یک قاعده، هر کسب‌وکار کوچکی به یک وب‌سایت حرفه‌ای نیاز دارد که برای راه‌اندازی و راه‌اندازی آن به سرمایه‌گذاری قابل توجهی نیاز نداشته باشد. کارها را بسیار آسان انجام داده است. به همین دلیل است که این پلتفرم کاملا رایگان CMS دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید. این یک فرصت فوق العاده به شما می دهد تا یک سایت فوق العاده ایجاد کنید که نگهداری آن ساده است. به طور خلاصه، سادگی عامل اصلی انتخاب وردپرس است. امروز وقت آن است که آن را امتحان کنید.

بنابراین، برای بازگشت به اصل مطلب، پیشنهاد می کنیم در 10 مرحله ساده یک سایت مجله خبری زیبا ایجاد کنید. اکنون زمان آن است که سایت مجله خبری خود را حرفه ای و عالی جلوه دهید. این بیت بسیار آسان است و ما شما را در کمترین زمان ممکن آماده خواهیم کرد.

1. یک صفحه اصلی Action Packed طراحی کنید

King News WordPress Theme

با توجه به اینکه وب‌سایت‌های مجلات خبری زیادی روزانه مقادیر زیادی محتوا منتشر می‌کنند، طراحی طرح‌بندی به شیوه‌ای فراوان و در عین حال به آسانی بسیار مهم است. دادن تعداد زیادی اطلاعات به خوانندگان برای انتخاب، آنها را برای مدت طولانی تری علاقه مند نگه می دارد. بنابراین، هنگامی که یک بازدیدکننده درگیر شد، می توانید به راحتی او را به موضوعات جالب تری که در سایت مجله خبری شما عمیق تر قرار داده شده است، متصل کنید.

چه بهتر، این موضوع 100٪ دارای مجوز GPL است که به شما حق کامل برای تغییر و توزیع کد آن در چندین پروژه وب که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، می دهد. این تم که با چارچوب Bootstrap 3 ساخته شده است، به آرامی در تمام دستگاه‌های نسل آخر و اندازه صفحه نمایش تنظیم می‌شود. این موضوع دارای فرم تماس، اشتراک خبرنامه، بهینه سازی SEO، سیستم نظردهی و موارد دیگر است. دوست دارید بیشتر بیاموزید؟ دکمه دمو زنده را فشار دهید تا طرح زمینه را در عمل ببینید.

2. یک سفر بی پایان کاربر

Newspaper WordPress Theme

جذب ترافیک طبیعی بیشتر به سایت مجله خبری خود دقیقاً همان چیزی است که هنگام ایجاد حضور در وب به آن نیاز دارید. به عنوان یک قاعده، وب سایت های مجله و پورتال خبری از طریق نمایش تبلیغات یا لینک های وابسته کسب درآمد می شوند. یک وب سایت موفق به خواننده انگیزه می دهد تا عمیق تر و عمیق تر در سایت کلیک کند. با اخبار پاسخگوی روزنامه و قالب وبلاگ مجله وردپرس، می توانید یک سایت مجله خبری چسبنده راه اندازی کنید تا کلیک ها را به حداکثر برسانید و یک سفر کاربر بی پایان ایجاد کنید.

روزنامه یک الگوی تمیز و چند منظوره است که به شما کمک می‌کند توجه بیشتری را از جهان جلب کنید. با هزاران ویژگی پیشرفته، تم عالی به نظر می رسد و به همان شکلی که شما نیاز دارید عمل می کند. با کلیک بر روی چند دکمه، می‌توانید طرح‌بندی‌های منحصربه‌فردی را بدون نیاز به عرق کردن برای آن ایجاد کنید. برای ویژگی‌های پیشرفته‌تر، نسخه آزمایشی زنده را بررسی کنید.

مطمئن شوید که خوانندگان شما همیشه داستان یا مقاله دیگری برای خواندن در سایت مجله خبری شما دارند. یک سفر کاربر بی پایان ایجاد کنید و خوانندگان خود را در سایت خود در یک خط مستقیم تا حد امکان راهنمایی کنید.

Globera News WordPress Theme

لوگوی سایت مجله خبری شما چیزهای زیادی در مورد کیفیت محتوای شما می گوید. هم لوگو و هم فونت صفحه اصلی شما بر احساس خوانندگان شما در مورد برند ما تأثیر می گذارد. ظاهر مهم است این می تواند تأثیر روانی بر مشتریان بالقوه شما داشته باشد و به آنها ماموریت واضحی از محصول یا خدمات شما بدهد. Portal=” sponsored relllow=”alober”>

این طرح زمینه دارای گزینه‌ها، کدهای کوتاه و ابزارهای سفارشی‌سازی متنوعی است تا شروعی سریع و آسان به سایت مجله خبری شما بدهد. علاوه بر این، 100٪ دارای مجوز GPLv.3 است، بنابراین می توانید کد آن را برای چندین پروژه وب نصب کنید. با WP Live Customizer، تغییرات را در حالت زمان واقعی انجام دهید. با بسیاری از ویژگی های پیشرفته موجود در قالب، می توانید یک لوگو و فونت رسانه ای طراحی کنید که از همان ابتدا از آن راضی باشید. مهم است که خود را در جریان بدانید که در صنعت شما چه اتفاقی می افتد تا از بقیه جدا بمانید.

Bazinga - Magazine & Viral Blog WordPress Theme

اگر واقعاً می خواهید در صنعت خود موفق شوید، سایت مجله خبری خود را سئو پسند کنید کافی نیست. بیش از یک چهارم مصرف کنندگان در سراسر جهان به طور مستقیم با شرکت ها در سایت های رسانه های اجتماعی تعامل دارند. بنابراین، برای کمک به موفقیت سایت مجله خبری خود به حساب های رسانه اجتماعی فعال نیاز دارید. همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مهم هستند زیرا دست به دست هم می‌دهند تا مخاطبان شما را به سایت مجله خبری شما هدایت کنند.

الگوی انعطاف‌پذیر Bazinga با گزینه‌های زیادی مانند طرح‌بندی‌های داخلی، سفارشی‌سازی تم فرم‌ها ارائه می‌شود. ، و بیشتر. یک چیدمان سازگار با موبایل در تمام دستگاه های نسل آخر عالی به نظر می رسد و بازدیدکنندگان را از همان ثانیه های اول جذب می کند. از این الگوی مدرن برای تقویت سایت مجله خبری خود در طولانی مدت استفاده کنید. از آن لذت ببرید.

5. چیدمان های کاربرپسند و انعطاف پذیر

Kustrix Fashion News WordPress Theme

طراحی پاسخگو و کاربرپسند این روزها یکی از ویژگی های ضروری است. این واقعیت است، مردم در طول روز با گوشی های هوشمند خود مرور و خرید می کنند. بنابراین، اگر می خواهید مطمئن شوید که بیشترین ترافیک ممکن را دریافت می کنید، سایت مجله خبری خود را پاسخگو کنید. یک پورتال خبری جذاب و درجه یک با طرح کاربر پسند و منعطف ایجاد کنید تا تجربه کاربری شگفت انگیزی را ارائه دهید.

این قالب درجه یک، تمیز و کاملا واکنشگرا به شما کمک می کند تا در کمترین زمان یک سایت مجله خبری شیک و مدرن ایجاد کنید. حتی اگر در طراحی وب مبتدی هستید، Kustrix می تواند به سایت شما کمک کند تا از رقبا متمایز شود. استفاده، ویرایش و مدیریت قالب بدون نیاز به هک کردن کدنویسی آسان است. امروز آن را امتحان کنید تا سایت مجله خبری خود را طراحی کنید که حرفه ای به نظر برسد. علاوه بر این، موضوع SEO پسند، چند زبانه، سازگار با مرورگرهای متقابل، آماده Ecwid و کاملاً مستند است. دکمه نمایش زنده را فشار دهید و آن را دوست داشته باشید.

6. دسته ها و بخش ها

City News WordPress Theme

بنابراین، لوگو، طراحی، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، طرح‌بندی مناسب برای تلفن همراه خود را دارید و اکنون آماده هستید تا سایت مجله خبری خود را با محتوا پر کنید. جایی که استفاده مناسب از دسته‌ها و برچسب‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای منحصر به فرد خود را به روشی جذاب‌تر برای خوانندگان خود سازماندهی کنید. استفاده از دسته‌ها برای موضوعات اصلی، موضوعات فرعی کودک و برچسب‌ها برای موضوعات مکرر منطقی است. Nefo%20News” relllow=”aazineit”>

موقعیت یابی محتوای مبتنی بر کارت، روشی خوشایند را تضمین می کند که بازدیدکنندگان شما را درگیر می کند. این الگو که با یک کد معنایی معتبر ساخته شده است، زندگی شما را از همان ابتدا آسان تر می کند. علاوه بر این، پشتیبانی عالی 24/7 مشتری به شما کمک می کند تا تلاش های خود را هدایت کنید. حتی با وجود شکاف مهارتی، می توانید موضوع را مطابق با نیازهای خاص خود و سلیقه خوانندگان خود سفارشی کنید. شما آن را دوست خواهید داشت.

7. آن را تمیز نگه دارید

Powered Free Blogging WordPress Theme

مطمئناً می‌خواهید که سایت مجله خبری شما از نظر بصری جذاب باشد و بازدیدکنندگان را وادار به گشت و گذار کند. اما به یاد داشته باشید، گاهی اوقات کمتر می تواند در یک وب سایت بسیار بیشتر باشد. بهم ریختگی گیج کننده است. اگر تعداد زیادی ویجت، پنجره‌های بازشو یا دکمه‌های فراخوان وجود داشته باشد که حواسشان را پرت می‌کند و آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، مشتریان احتمالی شما در عرض چند ثانیه سایت شما را رها می‌کنند. Powered یک قالب وردپرس رایگان است که می تواند به شما کمک کند صفحه اصلی سایت مجله خبری خود را ساده و تمیز کنید. سایتی بسازید که خواندن آن آسان باشد و پیمایش را آسان کند.

همه ما عاشق رابط های تمیز، ساده و زیبا هستیم. تم رایگان قدرتمند فقط چیزی است که برای به اشتراک گذاشتن اخبار و اطلاعات با جهان نیاز دارید. از استفاده نکردن از فضای سفید بترسید. به این ترتیب محتوا را اولویت بندی می کنید و آن را شکسته می کنید تا خوانندگان خود را عمیق تر و عمیق تر به سایت مجله خبری خود هدایت کنید.

8. محتوا King

است

Weekly Journal News WordPress Theme

افراد از اینترنت برای جستجوی محتوای جدید و مرتبط استفاده می‌کنند که جذب و درگیر شود. خوانندگان شما نیز چنین خواهند کرد. یک محتوای تازه و جالب یک قطعه کلیدی برای ایجاد روابط با بازدیدکنندگان است. به روز رسانی های منظم بهترین راه برای اینکه سایت مجله خبری شما خسته و کهنه به نظر نرسد است. Magnefo%20News” relllow=”” aazifo news>

فرم تماس، سیستم نظردهی و تقویم برای مدیریت پست‌ها یا رویدادهای آینده شما ارائه می‌شود. علاوه بر این، دارای طرح‌بندی پاسخگو و آماده رتینا، منوی کشویی، ادغام ویدیو و گزینه‌های رسانه‌های اجتماعی است. افراد برای جستجوی اطلاعات به سایت شما می آیند. بنابراین، محتوای قانع‌کننده‌ای را به آن‌ها بدهید که توجه آن‌ها را جلب می‌کند و منجر به تولید می‌شود. تجربه کاربری شگفت انگیزی را ارائه دهید. دوست دارید بیشتر بیاموزید؟ ناراحت نباش دکمه را بزنید و اکنون آن را دوست داشته باشید.

Digezine News WordPress Theme

دایناسورها هنوز در زمین پرسه می زنند. متفاوت باش. تکنولوژی ها و روندهای مدرن روز به روز در حال پیشرفت هستند. هیچ چیز ثابت نیست جز تغییر. آیا با زمان همگام هستید؟ و زمان چیست؟ وقت طلاست. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که سایت مجله خبری خود را با آخرین تحولات دنیای فناوری به روز نگه دارید. آن را دوست داشته باشید یا نه، اما مهم است که ابزارها و خدماتی را با دقت انتخاب کنید که به کسب و کار شما کمک می کند مانند یک ماشین روغن کاری شده خوب کار کند. از طرف دیگر، نباید سایت خود را با انیمیشن، گرافیک یا تصاویر بیش از حد بارگذاری کنید. مراقب استفاده از فناوری به نفع سایت مجله خبری خود باشید.

قالب وردپرس یک راه عالی برای ایجاد یک سایت مجله خبری تمیز، واضح و موثر است که در این صنعت دائماً در حال تحول از همه چیز متمایز است. این قالب مجهز به مجموعه ای از ویجت های سفارشی است که می تواند عملکرد سایت شما را برای ایجاد حضور قوی تر در وب تقویت کند. با Digezine، می‌توانید زیر سایت مجله خبری خود آتش روشن کنید. روی دمو زنده کلیک کنید و از آن لذت ببرید.

10. یک طرح برنده مشتری ایجاد کنید

Viral News WordPress Theme

خب، وقتی سخت‌ترین کار انجام می‌شود، باید به راه‌هایی فکر کنید که ترافیک را به سایت مجله خبری خود هدایت کنید. می‌توانید یک خبرنامه ایمیل، رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی کنید یا برای به‌روزرسانی‌های ایمیل ثبت‌نام کنید تا به کسب و کارتان کمک کنید بیشترین ترافیک ممکن را داشته باشد. زیباترین سایت مجله خبری هیچ ارزشی ندارد اگر شما تنها کسی باشید که روی صفحات کلیک می کنید. Magnefo%20News” relllow=””>Rell=”sponsored قالب وردپرس می تواند به شما کمک کند تا تبلیغات دهان به دهان سایت مجله خبری خود را افزایش دهید. به آن ضربه بزنید.

موضوع دارای فرم تماس، فرم ورود، اشتراک خبرنامه، ثبت نام کاربر، فرم جستجو و گزینه های اجتماعی برای ایجاد یک طراحی برنده مشتری برای سایت شما است. به هر حال، بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته دیگر در این موضوع گنجانده شده است تا حس حسن نیت بین برند شما و خوانندگان شما را افزایش دهد.


اگر فکر می‌کنید برای راه‌اندازی یک سایت مجله خبری باید یک قدرت ابرقهرمان باشید، در اشتباهید. قطعا، اشتباه است. وقتی واقعاً در مورد پروژه جدید خود مشتاق هستید، خلاقیت و تکانشگری بیشتر آسان است. همه چیز به آنچه نیاز دارید بستگی دارد. به یاد داشته باشید، وردپرس تفاوت زیادی در موفقیت شما ایجاد می کند. یک سایت با بارگذاری سریع مطمئناً بازدیدکنندگان شادتری را به ارمغان می آورد. هدفتان هرچه که باشد، چیزی را پیدا کنید که شعله شما را برافروخته و شما را به سمت موفقیت پیش ببرد.

چیزی را از دست دادیم؟ شما همیشه می توانید نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. با آرزوی موفقیت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا